Retourneren & Ruilen

Retourneren & Ruilen

Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat deze volledig aan uw verwachtingen voldoet. Uw bestelling is met de grootste zorg uitgevoerd en wij streven dan ook naar een perfecte kwaliteit voor alle artikelen, die u ontvangt. Is uw aankoop niet (geheel) naar wens? Dat is geen enkel probleem. Hieronder staan de instructies om uw bestelling te retourneren vanuit Nederland enerzijds en vanuit België en Duitsland anderzijds.

INSTRUCTIES RUILEN EN RETOURNEREN vanuit Nederland

Vanuit Nederland kunt u de bestelling kosteloos naar ons retourneren. U heeft bij ons de mogelijkheid om tot veertien dagen na het ontvangen van uw bestelling, uw bestelling te ruilen of te retourneren, mits het betreffende product onbeschadigd is, niet gedragen, gewassen of anderszins duidelijk gebruikt of bewerkt is en indien mogelijk, is voorzien van de originele verpakking en (info)kaartjes. Bij uw bestelling krijgt u een speciaal retourformulier, inclusief een adreslabel met daarop ons antwoordnummer. Op dit retourformulier kunt u aangeven welke producten u uit uw bestelling wilt retourneren of ruilen. Ook kunt u aangeven waarom u de producten wilt ruilen of retourneren, evenals de aantallen. Verpak de producten samen met het retourformulier stevig in de originele verpakking en plak het bijgevoegde adreslabel duidelijk zichtbaar op de buitenzijde van de retourverpakking. Wanneer uw retourzending door een brievenbus kan, adviseren wij u deze bij de dichtstbijzijnde brievenbus bij u in de buurt te posten. Het is niet nodig deze te frankeren met postzegels. Wanneer uw retourzending een pakket betreft, kunt u uw retourzending afgeven bij een PostNL punt bij u in de buurt.


Let op! Indien uw bestelling als brievenbuspost is verzonden (dwz het pakket past door de brievenbus), vragen wij u het pakket als brievenbuspost naar ons retour te zenden. Doet u dit niet, hebben wij het recht hiervoor extra kosten voor de retourzending in rekening te brengen of te verrekenen met uw terugbetaling.

Let op! LET OP! Een gepersonaliseerd product, zoals een met eigen naam en nummer bedrukt voetbalshirt, is uitgesloten van ruiling en retour.


Geld terug of ruiling ?

U kunt uw bestelling zowel retourneren als ruilen. Deze keuze tussen beide opties kunt u aanvinken op het retourformulier. Wanneer uw terugzending een ruiling betreft, sturen wij u na ontvangst van uw ruiling per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. uw volledige aankoopbedrag van het te ruilen artikel, met uitzondering van de verzendkosten. Met deze kortingscode kunt u het vervangende artikel bestellen op www.subsidesports.nl. Wanneer uw terugzending een retour betreft, zullen wij de terugbetaling z.s.m. en uiterlijk binnen 2 weken restitueren op dezelfde rekening als waar u eerder mee betaald heeft. U ontvangt van ons het volledige bedrag van het geretourneerde artikel, met uitzondering van de verzendkosten. Ook in dit geval krijgt u een e-mail met de bevestiging dat wij uw bestelling in goede orde ontvangen hebben en onze bank de opdracht hebben gegeven het bedrag terug te storten op uw rekening.


Klantenservice

Voor aanvullende vragen kunt u altijd bij onze klantenservice terecht. Wij zijn zowel via e-mail als telefonisch op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur bereikbaar.
E-mail: info@subside.nl
Tel: 0900- 7827433


INSTRUCTIES RUILEN EN RETOURNEREN vanuit België en Duitsland

Ook vanuit België en Duitsland is het geen probleem uw bestelling te retourneren of ruilen. U heeft bij ons de mogelijkheid om tot veertien dagen na het ontvangen van uw bestelling, uw bestelling te ruilen of te retourneren, mits het betreffende product onbeschadigd is, niet gedragen, gewassen of anderszins duidelijk gebruikt of bewerkt is en indien mogelijk, is voorzien van de originele verpakking en (info)kaartjes. Als u uw bestelling wilt retourneren of ruilen, kunt u het vanuit België of Duitsland terugsturen naar het volgende adres:


Subside Sports BV
T.a.v. Retouren
Maessloot 3
2231 PX Rijnsburg
Nederland


Het terugzenden van het betreffende product vanuit België of Duitsland naar Subside Sports komt voor uw eigen rekening en dient dus altijd voldoende gefrankeerd te worden. Voeg altijd uw pakbon retour met reden van retourzending erin vermeld. Wanneer u niet meer in het bezit bent van de originele pakbon, voeg dan een notitie bij uw retourzending met daarin uw gegevens en ordernummer zodat wij weten om welke order het gaat.


Let op! Een gepersonaliseerd product, zoals een met eigen naam en nummer bedrukt voetbalshirt, is uitgesloten van ruiling en retour.


Geld terug of ruiling ?

U kunt uw bestelling zowel retourneren als ruilen. Wanneer uw terugzending een ruiling betreft, sturen wij u na ontvangst van uw ruiling per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. uw volledige aankoopbedrag van het te ruilen artikel, met uitzondering van de verzendkosten. Met deze kortingscode kunt u het vervangende artikel bestellen op www.subsidesports.nl. Wanneer uw terugzending een retour betreft, zullen wij de terugbetaling z.s.m. en uiterlijk binnen 2 weken restitueren op dezelfde rekening als waar u eerder mee betaald heeft. U ontvangt van ons het volledige bedrag van het geretourneerde artikel, met uitzondering van de verzendkosten. Ook in dit geval krijgt u een e-mail met de bevestiging dat wij uw bestelling in goede orde ontvangen hebben en onze bank de opdracht hebben gegeven het bedrag terug te storten op uw rekening.


Klantenservice

Voor aanvullende vragen kunt u altijd bij onze klantenservice terecht. Wij zijn zowel via e-mail als telefonisch op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur bereikbaar.
E-mail: info@subsidesports.be of info@subside.nl
Tel: 0900- 88952